Je bent op zoek naar een adres voor dry needling in Almere? Zoek in dat geval niet verder. Snel Herstel Fysiotherapie helpt je van harte verder! Ervaar jij veel spierpijn? Heb je het gevoel dat je spieren vol ‘knopen’ zitten? Dat is heel erg vervelend. Want dit kan voor flinke pijn zorgen. Pijn die je belemmert in je dagelijks functioneren. Je kunt niet zorgeloos je ding doen en je leven zo optimaal mogelijk leven. Frustrerend én absoluut niet nodig. Want er is een manier om deze spierpijn te doen oplossen: dry needling in Almere bij Snel Herstel Fysiotherapie. Dit is een innovatieve vorm van fysiotherapie. Dry needling is een onderdeel van een totale behandeling die zich richt op het verbeteren van spierklachten die vaak chronisch zijn. Een knoop in een spier is als een kleine verharding in de spier die zorgt voor uitstralende pijnklachten. Middels het plaatsen van zeer gerichte, dunne naaldjes in de spier, kunnen de verhardingen in de spier effectief en snel ontspannen. Vaak voel je al direct verbeteringen!

Wanneer dry needling in Almere?

Ben je benieuwd of dry needling in Almere in jouw situatie ook een uitkomst kan bieden? Snel Herstel Fysiotherapie geeft je graag meer informatie! Heb je last van de volgende klachten:

• Pijn in een spier mét of zonder uitstraling?
  • Beperkingen in het bewegen en / of stijfheid?
  • Een verminderde kracht wanneer je een spier aanspant?
  • Pijnklachten of pijnontwijkend gedrag?
  • Reageert jouw lijf soms door te zweten, middels duizeligheid, lichtheid in het hoofd, wazig zien, rillerig zijn of het hebben van koude handen?

Wanneer je op één of meerdere van bovengenoemde klachten ‘ja’ kunt beantwoorden, dan kan dry needling in Almere van Snel Herstel Fysiotherapie wellicht de uitkomst voor je bieden. Dry needling wordt ook vaak toegepast bij mensen die een verkeerde beweging hebben gemaakt, bijvoorbeeld tijdens een ongeluk of werkzaamheden. Of wanneer je langdurig een verkeerde houding hebt aangenomen. Maar ook wanneer je langdurige overbelasting hebt toegepast met als veelvoorkomend probleem nek en armklachten. Dry needling kan ook de oplossing bieden bij overbelasting bij sporters. Of wanneer men beschadiging heeft van weefsel zoals bij een meniscusletsel of een hernia. Ben je benieuwd naar de dry needling ervaringen van voorgaande cliënten? Lees ze gerust op onze website.

Vragen? Neem contact op

Ben je geïnteresseerd geworden in de dry needling in Almere van Snel Herstel Fysiotherapie? Wij helpen je graag verder. Heb je vragen en / of opmerkingen voor ons? Aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op! Bijvoorbeeld via ons contactformulier of door te bellen naar 06-16263691. Wij helpen je graag verder. Wil je niet geholpen worden met dryneedling maar zoek je een manueel therapeut in Almere of zoek je uitstekende fysiotherapie in Almere? Ook dan staan Snel Herstel Fysiotherapie voor je klaar!